Wij bieden u als klant de beste service en de beste producten. Wij doen er alles aan zodat u voor ons een tevreden klant blijft. Daarom bieden wij als service een afkoelingsperiode van maar liefst 14 dagen. Mocht u zich binnen deze periode bedenken v.w.b. uw aankoop, dan heeft u de mogelijkheid om het product zonder opgaaf van redenen te retourneren. De periode van 14 dagen gaat in waarop u of een door u aangewezen derde het product heeft ontvangen.
Tijdens de periode dient u zorgvuldig om te gaan met product en de verpakking. U mag het product bekijken en eventueel uitproberen, net zoals u in een fysieke winkel ook zou mogen doen. U kunt bijvoorbeeld een telefoon bekijken en enigszins aanzetten, echter niet activeren of koppelen aan een account van de fabrikant. Bij gebruikssporen, aanwezige schade, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. Er word dan een bedrag in mindering gebracht van de creditering, de hoogte hiervan is afhankelijk van de staat van het product.
Indien u een product wenst te retourneren om wat voor reden dan ook, verzoeken wij u een PRN-nummer aan te vragen. Dit kunt u doen door het PRN-formulier (Product Retour Nummer) op onze website in te vullen. Wij verzoeken u het formulier zo volledig mogelijk in te vullen om vertragingen te voorkomen. Wij zullen binnen 5 werkdagen contact met u opnemen en u, indien nodig, een PRN-code toewijzen. U betaalt wel de kosten voor de (verzekerde) verzending naar ons toe.
Retourzendingen worden geaccepteerd als het artikel in de oorspronkelijke verpakking onbeschadigd en i.c.m. alle accessoires is ontvangen. Wanneer het product volledig en onbeschadigd retour ontvangen is, zullen wij binnen vijf dagen het betaalde bedrag, exclusief verzendkosten, terugstorten op uw (giro)rekening.
De volgende zaken zijn uitgesloten van het retourrecht: