Garantie

Gedurende de garantietermijn mag u verwachten dat uw product goed functioneert. In het geval dat uw product onverhoopt defect raakt, kunt u te allen tijde bij ons terecht voor service en ondersteuning. Bij een defect product kunt u contact opnemen met de klantenservice of het PRN-formulier invullen.

Wij zullen altijd in overleg met u de reparatietijd zo kort mogelijk houden, of in sommige gevallen het bedrag (exclusief verzendkosten) retour storten.
Op alle producten geven wij standaard twee jaar garantie, tenzij de fabrieksgarantie korter is dan twee jaar. De fabrieksgarantie verschilt per merk (vanaf 1 jaar tot levenslang). Het kan zijn dat uw product een afwijkende garantieafhandeling kent, zoals bijvoorbeeld pick-up & return of on-site. Neem dus altijd contact met ons op als uw product defect is. Dan zullen wij u verder helpen.



Een aantal fabrikanten biedt de mogelijkheid aan eindgebruikers de garantieafhandeling direct met hen te regelen. De afhandeling kan dan aanzienlijk korter zijn dan via ons. Daarom raden wij u ook aan hiervan gebruik te maken als de mogelijkheid zich voordoet.

Western Digital RMA

Bring-in and return: (gemiddelde duur: 7 tot 14 werkdagen)

 

Indien bij ontvangst de klachtomschrijving niet wordt geconstateerd en het product geheel naar behoren functioneert, kunnen de verzendkosten en eventuele onderzoekskosten (€ 35,00) in rekening worden gebracht. In dat geval wordt u vooraf op de hoogte gebracht.

Het kan voor komen dat er een defect is ontstaan wat niet meer onder de standaard garantie valt.
U kunt bij ons een vrijblijvende prijsopgave krijgen van de reparatiekosten. Indien u ervoor kiest om geen reparatie uit te laten voeren dan reken wij alleen de kosten voor het onderzoek ad € 35,00.